Post by baclicathdily on Mar 5, 2022 20:52:43 GMT 9
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rally Fury - Extreme rally autoracen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rally Fury - Extreme rally autoracen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel gouden hack ▞▞▞
▞▞▞ Rally Fury - Extreme rally autoracen 2022 version ▞▞▞
RE-VOLT 2: Beste RC 3D Racing APK voor Android
13-1-2022: Geen advertenties gekocht omdat ik er dol op ben. Ik kijk uit naar de verdere verbetering.. ☺ 1/7/2022: Zoveel verbetering ten opzichte van de laatste keer dat ik speelde.. Dev, verbeter aub het wrakeffect. Ik voel me niet kapot genoeg als het kapot is.. Bedankt! 4-6-2020: deze game is de op één na beste mobiele rally die ik ooit heb gespeeld (vergeleken met de Rally Rush-serie). Bedankt ontwikkelaar!
De game is erg interessant, maar ik zou graag willen dat je ook enkele functies toevoegt, zoals het verwisselen van carrosseriedelen en Amerikaanse auto's zoals Mustang en andere. Mijn druk
Het is een leuk spel... Wel wat reclame voorzien haha Gwn downloaden
Het is een geweldige game, ik speel dit graag, maar dat is van mij mening misschien een klein dingetje hier en daar bij de auto's die je kunt kopen Maar dat maakt niet uit, het is een geweldige game die ik graag speel👍🤜🤛
Belachelijk spel ... het is voor kinderen .... gameplay en graphics zijn eeuwenoud .... zoek naar andere
Ooh wat een wonder, dit is wat ik leuk vind mannen, je weet dat het het beste is dat de afbeelding je naar het echte autoracen laat gaan. DIT SPEL IS ECHT VERBAASD
Dit is de beste racegame die ik ooit heb gedownload. De wegen zijn echt en de voertuigen zijn de beste. De wegen doen me denken aan mijn dorp, vooral de groene velden. Dit is geweldig
Als het een optie was, zou ik 0/5 beoordelen. De batterij van de telefoon is ECHT snel leeg. Oververhit telefoon in ongeveer 15 minuten. Bedieningselementen zijn ongevoelig. Auto's rijden als een kater op een marmeren vloer. Dankzij de graphics ziet de PAC-man eruit als ultra HD. Ik heb er letterlijk niets positiefs over te zeggen.
Veel variatie in parcours
Het is een erg oppervlakkig spel met goede mechanica.. Het vraagt veel geld voor heel basale dingen
Ik beoordeel deze ster omdat ik mijn account ben kwijtgeraakt. Ik ontgrendel alle auto's en volledige upgrade. Ik heb deze id, maar mijn account was niet open, de game zei dat je allraid bent op je account. Fix deze tas plz en en een optie zoals helpcentrum. Dit spel is saai. In offline gaan vier nutteloze auto's winnen.
Stom wand je kan maar een minuut testen L
Spelregels: Naast het racen op hoge snelheid moet je upgrades kopen voor je auto's om ze sneller of uniek te maken. Spelopties: Naast de wedstrijd mode tegen de
Racen - Spel Voor Android
moet meer auto's meer wegen toevoegen 😐
Zeer goede auto's, het ziet er gewoon beter uit Ti gewoon zo leuk
weet niet wat je met die laatste twee zogenaamde updates hebt gedaan. om welke reden dan ook kan ik niet inloggen op mijn account in het spel. Zelfs als ik het spel open vanuit Google Play. Uw advertenties werken niet eens meer. Jammer want het was een mooie game.
Ik waardeer de makers van deze game echt, want het geeft me een goed gevoel. Het is een leuk extreem racespel, ik hou van de graphics 😍😍
Download Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer APK. Extreme Football:3on3 ... Download Rally Fury - Extreme rally autoracen APK.
Rally Fury - Extreme Racing Трке ywai
Wauw, zo'n geweldige game, de graphics zijn goed, de besturing is goed en er zijn nog veel meer auto's die offline kunnen worden gespeeld en online multiplayer goed gedaan 👍👍👌👌.
Race spelletjes – Speel online de leukste ... - Speeleiland
Rally Fury - Extreme Racing Трке ywai
Geweldige game, ik heb veel plezier gehad met racen en het aanpassen van mijn auto's. Ik raad dit zeker aan als je van racegames houdt
erg leuk spel met geweldige besturing
Moonrise Arena - Pixel Action RPG ایفای نقش rkog
Rally Fury - Extreme Racing Wyścigi spa
Rally Fury - Ekstrem bilracing Racerspil mbht
Top spel!👍
Juist hou ervan
saai spel... verspil je MB niet achter dit spel. niet uitdagend..en erg saai spel.
Topspel Topspel
Streetrace Fury ; Snelweg Race ; Buggy Rally ; Race Time ; Suffe Racers ; Mooie Auto Race
Het is OK, maar qua bediening is het zo traag om te reageren dat zodra je bij een auto komt die een beetje kan bewegen, het de hele tijd oncontroleerbaar en vervelend wordt, dus ik heb gewoon de installatie ongedaan gemaakt.
Het crasht in mijn telefoon wanneer ik de derde race op elk circuit ga spelen.
Alle auto's hebben een vaste snelheid Hoge prijs autosnelheid opgelost als een langzame auto Ren snel
Rally Fury - Ekstrem bilracing Racerspil mbht
Leuk spel speel dit heel graag
Slechtste ervaring ...... in de begintijd ongeveer een jaar geleden vond ik dit spel geweldig en zou ik 5 sterren hebben gegeven .... maar de laatste tijd is het spel een verspilling geworden ........ bij het draaien punten van de auto de auto houdt plotseling zijn pauzes in en vertraagt en hierdoor is het plezier van botsingen en inhalen niet meer zoals voorheen ....Ik verzoek het team om het probleem te onderzoeken